خانه » بلاگ » نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران

برای انجام تعمیر پکیج  ایران رادیاتور با  شماره های که در بالا  و پایین همین سایت هست تماس بگیرید 

یا بر روی لینک زیر کلیک کنید

لیست سرویسکاران پکیج ایران رادیاتور  در تمامی مناطق تهران

 

متن زیر رو حتما بخونید 

نمایندگی ایران رادیاتور

دمای ابگرم مصرفی و رادیاتورها رو تا ماکزیمم (maximum)  بالا نبرید :

درطی سالها سرویسکاری پکیج چیزی که متوجه شدم اینکه بعضی  از هم وطنان عزیز ما  دمای اب و رادیاتور را تا اخر زیاد میکنند قبول کنید  اگر اب پکیج دیواری شما طوری باشد  که با باز کردن شیر اب بخار بلند شود  کسی به شما جایزه نخواهد داد متاسفانه بعضیها این باور رو دارند که حتما باید اب جوش باشه و من با ابسرد مخلوطش کنم تا به درجه دلخواهم برسم یا اینکه میگن اگر ابسرد با ابگرم مخلوط بشه فشارش بیشتر میشه .  ( هرچند که تا حد کمی باعث  افزایش فشار میشه ) توصیه نهایی اینکه سعی کنیم کمی با فرهنگتر بشیم و در مصرف گاز صرفه جویی کنیم . البته اگر شما به دلایلی من جمله کهولت سن یا سرد مزاجی یا  بیماریهای ارتروزی به  اب داغ برای دوش گرفتن نیاز دارید عذرتون موجه هست .

دمای رادیاتورها را هم طوری تنظیم کنید که رادیاتورها گرمای مطلوب را داشته باشند . ( نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران )

چون با تنظیم دمای اب مصرفی و شوفاژ روی ماکسیمم به پکیج فشار زیادی وارد میشود و عمر قطعات پکیج دیواری و بخصوص پمپ و مبدل  به شدت کم خواهد شد . و نتیجتا گله مند میشید که چرا پکیج اینقدر زود به زود خراب میشه 

یک نکته : 

دمای ابگرم و دمای رادیاتور ها   در پکیج دیواری مستقل از هم تنظیم میشه . مثلا اگر شما دمای شوفاژ رو زیاد کنید تاثیر در دمای ابگرم ایجاد نمیکنه 

ولوم تنظیمات پکیج ایران رادیاتور

ولوم تنظیمات پکیج ایران رادیاتور

سوال

              آیا پکیج خطر  ترکیدن یا انفجار هم دارد ؟؟

این سوال که آیا پکیج امکان ترکیدن یا منفجر شدن هم دارد اکثراً از طرف خانم‌ها از ما پرسیده می‌شود     البته جواب کلی نه  هست درواقع همان قدر که احتمال دارد یک ماشین حین حرکت منفجر بشود همان قدر هم احتمال دارد یک پکیج بترکد .  ولی خب پکیج همچین بی خطر هم نیست

همین اول بگویم که اگر پکیج شما در بالکن هست خطرات پکیج به‌مراتب کمتر می‌شه

اما پکیج چه خطراتی ممکن است داشته باشد ؟؟ و باید به چه چیزهایی توجه کنیم ؟

 خطر آب‌گرفتگی منزل

همون‌طور که در ادامه این مقاله خواهید خواند بستن شیر پرکن که در ادامه با آن آشنا خواهید شد خیلی مهمه که اگر یادتون بره ببندید ممکنه بر اثر بالا رفتن فشار آب به‌خصوص شب‌هنگام شیر اطمینان دستگاه عمل کند و از پشت پکیج شروع کنه به آب دادن

این مهم‌ترین نکته‌ای هست که باید در رابطه با خطرات پکیج دقت کنید چون موارد آب‌گرفتگی منزل نسبت ب بقیه خطرات به نسبت بالاتر است .

 نشت گاز و اتش سوزی 

خطر نشت گاز در پکیج مانند بقیه لوازم گازسوز مثل بخاری یا اجاق‌گاز یا آب‌گرم‌کن هست بلکه ایمنی پکیج نسبت به بقیه لوازم گازسوز در بحث گاز خیلی بالاتر  هست پس اگر اتصالات و شلنگ و بسته گاز محکم باشد خطر دیگه‌ای وجود ندارد.

خطر نشت دود

طی این سال‌های آخر دیگه پکیج های بدون فن منقرض شدند و همه پکیج های بازار خوشبختانه فن دار هستند بنابراین اگر از محکم بودن دودکشی که خارج می‌شه از محیط منزل مطمئن هستید  نتیجتاً از خروج دود هم می‌توانید مطمئن باشید البته بحث دودکش و خطرات آن تخصصی هست و اگر به چیزی مشکوک هستید حتما پیگیر بشوید .

نکته پایانی اینکه برای جلوگیری از ترکیدن پکیج ناشی از حرارت بالا سه مرحله ایمنی وجود دارد 

فرمان قطع شعله توسط انتیسی شوفاژ 

فرمان قطع شعله توسط ترموستات حد 

خروج اب در اثر فشار زیاد توسط شیر اطمینان سه  bar

 در بقیه موارد هم پکیج از ایمنی بالایی برخوردار هست 

تنظیم دمای رادیاتورها در پکیج دیواری ایران رادیاتور و تفاوت ان با موتورخانه 

ارور e51 در پکیج ایران رادیاتور

ارور e51 ایران رادیاتور و روش رفع این ارور

ارور e51 پکیج ایران رادیاتور

مطمئنا شما هم بدنبال جواب این سوال امده اید که چرا ارور  e51 پکیج ایران رادیاتور   بروز میکند ؟؟

اگر شما به دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور  مدل l24ff  یا k24ff مراجعه کنید در توضیحات  این ارور متن زیر را خواهید دید :

  فن کار می کند اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع می باشد

در این پست تلاش می کنیم به بررسی دقیق  خطای e51  ایران رادیاتور بپردازیم و تا حد امکان راههای برطرف شدن این مشکل را بیان نماییم .
برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور می توانید با شماره

09191212489
  تماس بگیرید .

 

ارور e51 پکیج ایران رادیاتور به طور کلی مربوط به قسمت فن میشود که ما درمتن زیر به موارد این خطا اشاره کرده ایم :

معیوب بودن یا نیم سوز بودن برد پکیج ایران رادیاتور و بروز خطای e51 پکیج ایران رادیاتور

زمانی که برد الکترونیکی در فرمان دادن به فن ناتوان میشود یا به عبارتی دیگر برق به فن نمیرسد خطای e51  بروزمیکند که باید برد را تعمیر یا تعویض کرد . در این موارد شما وقتی پکیج را روشن میکند صدای فن را نمی شنوید و بعد از مدتی شاید حدود  15 ثانیه این ارور را در پکیج میبینید .
البته بعضی مواقع برد نیمسوز می شود و هر چند وقت یکبار خطای e51 بروز میکند. به تجربه میشود گفت حدودا  هشتاد درصد احتمال این ارور مربوط به برد می باشد و بقیه 20 درصد خطا مربوط به مواردی است که در زیر به ان اشاره میکنیم .

 تصویر  زیر برد ایران رادیاتور سری m و e   هست 

برد پکیج ایران رادیاتور

برد پکیج ایران رادیاتور

خراب بودن پرشر هوا یا سنسور فن و بروز ارور e51 پکیج ایران رادیاتور :

از 20 درصد باقیمانده شاید 15 درصد ان مربوط به پرشر هوا ( پرشر سوئیچ فن ) باشد که باعث بروز ارور e51 پکیج ایران رادیاتور میشود / 

پرشر فن پکیج ایران رادیاتور

تصویر پرشر فن 

پرشر هوا درواقع سنسور ایمنی فن محسوب میشود و ماموریت دارد تا سالم بودن فن را به برد اعلام کند . بنابرین خرابی پرشر فن برای برد همان خرابی فن تلقی میشود. و دستگاه خطای e51 می دهد . البته پرشر فن هم مانند برد در بعضی مواقع نمیسوز میشود و یکی در میان ارور میدهد به عبارت دیگر بعضی مواقع سالم است و بعضی مواقع ارور میدهد .

بنابرین در این موارد برای تشخیص گاهی نیاز به ازمایش خطا هست  ( البته سرویسکار هرچه باتجربه تر باشه ازمایش خطا کمتر میشه ولی بنده با تجربه نزدیک به دوازده سال  در تعمیرات پکیج هم گاهی مجبور به ازمایش خطا میشوم  )
دو موردی که در بالا ذکر کردیم تقریبا  95 درصد علت خطای  e51 پکیج ایران رادیاتور هستند.
اما بقیه موارد که احتمالشان کمتر است .

مشکل در دودکش پکیج  ایران رادیاتور

یکی از ابتدایی ترین موارد ارور e51 پکیج ایران رادیاتور مربوط به دودکش می‌شود و کیپ بودن  یا انسداد مسیر دودکش باعث بروز این ارور می‌شود

در این مورد هم میتوانید خودتان اقدام کنید و مشکل را برطرف کنید و اندکی پول برای خودتان ذخیره کنید