خدمات بوتان  و  ایران رادیاتور  09191212489

خدمات بوتان و ایران رادیاتور 09191212489

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان
خدمات بوتان  و  ایران رادیاتور  09191212489

خدمات بوتان و ایران رادیاتور 09191212489

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان

علت سرد و گرم شدن اب پکیج

علت سرد و گرم شدن آب پکیج 

علت سرد و گرم شدن آب پکیج 

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور با پکیج های دیگر همانند بوتان یا  گلدیران و یا ایساتیس فرق انچنانی  ندارد اما در مورد موضوع مورد بحث یعنی سرد و گرم شدن اب گرم در پکیج دیواری ایران رادیاتور متن زیر تمامی علل شایع  این مشکل در پکیج را بازگو میکند :


رسوب گرفتن مبدل ثانویه 

شایعترین علت سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری ایران رادیاتور : مبدل ثانویه جرم گرفته میگیرد. شاید دلیل ۸۰ یا ۹۰ درصد سرد و گرم شدن اب در پکیجهای دو مبدله این  مورد باشد. (که در پکیج  ایران رادیاتور معمولا با بروز ارور ۷۰  همراه  است ) در پکیجهای دو مبدله معمولا بعد از گذشت دو سال از شروع کار پکیج, مبدل ثانویه جرم می گیرد و باید با اسید شستشو داده شود. البته زمان دوسال تقریبی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

علت سرد و گرم شدن اب پکیج در مبدل ثانویه

نوسان در فشار آب پکیج ورودی واحد ساختمان 

دومین علت شایع  سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری  ایران رادیاتور : فشار آبی وارد واحد مسکونی می شود را چک کنید تا نوسان نداشته باشد البته منظورم از چک کردن همان مشاهده با چشم است . 

در بعضی مواقع بدلیل تنظیم نبودن پمپ آب ساختمان اب نوسان زیادی دارد و مرتب فشار اب کم و زیاد میشود  و علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور هم همین موضوع است. پس اول باید پمپ ساختمان را تنظیم کنید و اگر  باز هم مشکل سرد و گرم شدن را داشتید به سرویسکار پکیج زنگ بزنید 

 

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

 

سومین علت از علتهای  سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

سنسور ntc یا همان ترمیستور  ابگرم مصرفی خراب است  که  احتمال ان کم است  کار ترمیستور اعلام دمای اب به برد هست و اگر این مقدار اشتباه به برد اعلام  شود نتیجتا اب پکیج  سرد و گرم  میشود .

 انتیسی پکیج ntc

چهارمین  دلیل سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

بعضی مواقع زمانی ک شیر اب گرم راباز میکنیم اب به خوبی گرم میشود اما زمانی که  آب را با سرد مخلوط میکنیم اب به جای ولرم شدن  کاملا سرد می شود. در این موارد  میشود گفت اشکال از فلوسوئیچ ( یا فلومتر یا فلورگلاتور)  است.


پنجمین علت سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری ایران رادیاتور :

 فشار آبی  که وارد پکیج دیواری می شود بیش از حد کم است. در نتیجه حرارت اب بلافاصله بالا می رود و سنسور  ntc یا همان ترمیستور اب گرم مصرفی فرمان قطع شعله را می دهد. و این روند مدام تکرار میشود و در نتیجه این  علت سرد و گرم شدن اب پکیج  را سبب می شود .

 

 ششمین دلیل  سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

 سنسور ntc یا ترمیستور شوفاژ مشکل دارد. هرچند که این اتفاق به ندرت اتفاق می فتد اما ترمیستور شوفاژ ( این به تجربه برام ثابت شده است ) می تواند باعث ایرادهای عجیب و غریب در پکیج دیواری بشود از جمله سرد و گرم شدن اب پکیج

علت هفتم سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

شعله بلند دستگاه تنظیم نیست. این مورد بیشتر در هنگامی بروز می کند که فشار آب گرم نسبتا کم باشد .نشانه آن هم این است ک آب به اندازه کافی گرم می شود دما به سرعت به بالای ۶۰ می رسد . و دستگاه برای چند لحظه خاموش میشود . البته هر گونه عدم تنظیم شعله ممکن است علت سرد و گرم شدن آب پکیج شود  یعنی حتی اگر فشار اب هم زیاد باشد ولی به خاطر تنظیم نبودن شعله اب پکیج سرد و گرم میشود .

روشن و خاموش شدن شعه

علت هشتم سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

 پرشر فن خراب است.و قطع و وصل میکند.یعنی پرشر اب گاهی در ابتدای فرمان درست عمل میکند اما با روشن شدن شعله و افزایش حجم شعله قطع میشود. به همین علت اب سرد و گرم میشود به ندرت اتفاق می افتد . ولی محتمل است .

علت نهم سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

مبدل اولیه جرم گرفته.البته این مورد فقط در دستگاهای دو مبدل اتفاق میفتد. زمانی که مبدل اولیه جرم بگیرید به تبع ان گردش سریع اب و تبادل حرارتی مختل میشود و در نتیجه اب سرد و گرم می شود .

علت دهم سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری ایران رادیاتور :

پمپ ضعیف شده است . یا سرعت پمپ روی حالت کند تنظیم شده است . البته در عمل این مورد هم کمتر اتفاق می افتد تا باعث سرد و گرم شدن اب پکیج شود . البته این مورد فقط  در پکیجهای دو مبدله اتفاق می افتد زیرا در پکیجهای تک مبدل پمپ درگیر نیست .


دلیل یازدهم سرد و گرم شدن اب پکیج دیواری :

 در دستگاهایی که با فلومتر کار میکنند خرابی فلومتر و اشتباه اعلام کردن دبی احتمال این مورد هم بسیار کم هست . ( به تجربه همچین چیزی را در پکیج ندیدم و تنها یک احتمال روی کاغذ است که میتواند علتهای سرد و گرم شدن باشد )

 

 

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

 

     علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور

 

 

 

 

چرا اب پکیج سرد و  گرم می شود .؟؟

بویلرها یکی از قابل اعتماد ترین راه ها برای ارائه گرما به یک خانه از طریق یک زمستان طولانی است. علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور  با توجه به تعداد کمی از قطعات مکانیکی، دیگهای بخار به دلیل استفاده کمتری از رنج می برند، و این به معنای مسائل طول عمر طولانی و چند تعمیر است.  علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

البته، هیچ سیستم گرمایش بدون هیچ مشکلی ممکن است کار کند و یک دیگ بخار ممکن است با سوء عملکرد مواجه شود که منجر به توقف گرما می شود.   علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور  هنگامی که خانه خود را سرد می کند، زیرا دیگ بخار دیگر کار نمی کند، برای کمک به تکنسین های آموزش تهویه مطبوع نیاز به تعمیر دارد. شما خدمات تعمیر دیگ بخار در Fairfield، OH را دریافت خواهید کرد که یک بار دیگر در Bartels Heating & Cooling خانه خود را گرم می کنید.  علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور ما خدمات اضطراری ۲۴ ساعته را برای زمانی که مشکل دیگ بخار مشکل نمی تواند صبر کنید.

دلایل ممکن برای بویلر هایی که گرما ندارند علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور
لطفا توجه داشته باشید که این علل شکست دیگ بخاطر اطلاعات شما هستند تا به شما در درک سیستم گرمایشی کمک کنند. سعی نکنید مشکلات خود را تشخیص دهید یا رفع کنید. چرا اب پکیج ایران رادیاتور سرد و گرم میشود  .

پمپ ویلو

مشعل نشت نمی کند: این شایع ترین علت بوجود آمدن یک گرما نیست. اگر جت های گاز بر روی مشعل آتش نگیرند، هیچ علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور گرمای آب در مخزن گرم نمی شود. مشکل ممکن است به علت یک چراغ ال ای دی سوسو زدن / چراغ برق، یا شاید در خط گاز مشکل باشد. علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور  به دلیل خطر مسمومیت مونوکسید کربن از سوء استفاده از یک اصلی گاز، فقط از متخصصان تماس بگیرید تا متوجه شوید چه اتفاقی در مورد مشعل افتاده است.
پمپ چرخانده شکسته: دلیل سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور این پمپ یکی از قطعات کوچک مکانیکی مورد نیاز برای دیگ بخار است. پمپ آب گرم را از مخزن برداشته و آن را به بخاری ها و رادیاتورهای اصلی در سراسر خانه می فرستد. اگر پمپ قطع شود، آب گرم نمی شود. تکنسین تعمیر باید پمپ را جایگزین کند.
عناصر گرمایش ناپدید شده: در پمپ های حرارتی الکتریکی، یک جفت عناصر گرمایش داخل مخزن مسئول افزایش دمای آب است. اگر این عناصر نتوانند، شما نیاز به حرفه ای دارید تا آنها را جایگزین کنید قبل از اینکه دیگ بخار دوباره حرارت داده شود.
سوء استفاده از ترموستات:  علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور  گاهی اوقات منبع خرابی سیستم گرمایش می تواند به ترموستات روی دیوار ردیابی شود. دلایل سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور  ترموستات که اتصال آن را به دیگ بخار قطع خواهد شد روشن خواهد شد. اول وقتی سیستم گرمایشی کار نمی کند تا مطمئن شوید که یک تنظیم اشتباه مسئول نیست  علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور  ، اول باید ترموستات خود را چک کنید. با این حال، اگر مشکل ترموستات عمیق تر شود، حرفه ای ها باید آن را تعمیر کنند.
اطمینان حاصل کنید که برای نشانه های هشدار دهنده زود هنگام که بویلر مشکلی دارد، مانند مشکل مشعل مشعل یا صداهای عجیب و غریب از مخزن، توجه کنید.  علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور   این به شما کمک می کند تا قبل از خرابی کامل، علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور برای تعمیرات تماس بگیرید. تکنسین های ما در Heating & Cooling Bartels ایستاده اند تا تعمیر دیگ بخر در Fairfield، OH هر زمان که به آن نیاز دارید، ارائه دهید. امروز با ما تماس بگیر.



Summary
علت سرد و گرم شدن اب پکیج  ایران رادیاتور
Article Name
علت سرد و گرم شدن اب پکیج ایران رادیاتور
Description
در این مقاله به بررسی دقیق علت سرد و گرم شدن اب در پکیج و به طور خاص به پکیج ایران رادیاتور می پردازیم . که مهمترین ان رسوب گرفتن مبدل ثانویه هست
Author
Publisher Name
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور شرق تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.