خدمات بوتان  و  ایران رادیاتور  09191212489

خدمات بوتان و ایران رادیاتور 09191212489

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان
خدمات بوتان  و  ایران رادیاتور  09191212489

خدمات بوتان و ایران رادیاتور 09191212489

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان

نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

نمایندگی ایران رادیاتور  شمال تهران 


در بسته ایران‌رادیاتور ، دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته شده است که شامل: ترانسفورماتور اصلی (گاز آب گرم) و صفحه تنظیم کننده مبدل آب (منابع آب آب) است. در بسته های دیواری تک یا مبدل (BITHERMIC) ، مبدل تعبیه‌شده به صورت دوتایی است (مبدل آب دو گازی آب) و همزمان دارای دو عملکرد برای تأمین آب گرم و گرمای ساختمان است. ساختار این بسته ها به گونه ای است که آب گرم مصرفی (سلامتی)  نمایندگی ایران رادیاتور  شمال تهران  و همچنین سیستم گرمایش آب ، هر دو در اثر تماس مستقیم با شعله مشعل گرم می شوند (Burner)


خدمات ایران رادیاتور شمال تهران 

در بسته های دو یا مبدل (MONOTHERMIC) ، از دو نوع مبدل استفاده شده است. مبدل اصلی که برای گرم کردن محیط استفاده می شود و مبدل هواپیما برای تأمین آب گرم مصرفی. به منظور بهبود دمای مایع و کنترل بهتر دمای مایع ، شیب گرما کنترل می شود  نمایندگی ایران رادیاتور  شمال تهران   و آب گرم معمولاً یافت می شود. همچنین ، با توجه به اینکه آب گرم با شعله شعله تماس مستقیم ندارد ، تشکیل رسوب در دیواره داخلی یک صفحه دیرتر می شود


پکیج های موجود بسته هایی هستند که با استفاده از جریان هوای اجباری فن ، خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی به خارج از ساختمان آسان می کنند. همچنین در صورت نصب روی بالکن یا هر فضای باز ، استفاده از پکیج فن برای عبور آسان گازهای دود و احتراق ضروری است.

تمام شوفاژهای ایران یرادیاتور دارای سیستم حفاظت در هستند.


تعمیرات ایران رادیاتور شمال تهران 

به منظور جلوگیری از تشکیل رسوبات معدنی در مبدل حرارتی دیواره ایران‌رادیاتور ، تهیه و نصب گیرنده فسفات در مسیر لوله آب ورودی به بسته توصیه می شود. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان بسته بسته های حاوی شیرآلات و اتصالات مربوط به زمان نصب بسته های دیواری در شرکت یزد را صادر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.